Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Zigenartiggarna har ändrat sin taktik

Publicerad 2017-08-22 17:05:00 i Allmänt,

Idag är det inte lika lukrativt för EU medborgare (zigenarparasiter) att tigga i Sverige som det var för några år sedan. Även de slumrande (sovhjärnorna) svenska medborgarna verkar ha förstått att zigenartiggarna från andra EU länder (av någon anledning är det bara zigenarpatrask som tigger på gatorna och utanför affärerna i Sverige trots att det finns miljoner fattiga människor inom EU,s gränser) inte är fattigare än många andra som bor och lever i Sverige och att det definitivt inte är synd om dem.

Men eftersom de fortfarande tjänar på att vara i Sverige då de får det mesta gratis eller nästan gratis av välgörenhetsorganisationerna och av kyrkorna (Satans kyrkor) samt av myndigheterna som ger dem gratis tandvård och sjukvård (för att det är synd om dem) samtidigt som de har rätt att beté sig hur som helst utan att någon vågar opponera sig av rädsla för att bli kallad rasist, kärlekslös, obarmhärtig med mera (bli skadeståndsskyldig för hets mot folkgrupp) så stannar de förstås kvar så länge det finns något att hämta här.

När de nu inte längre får ihop lika mycket pengar som de fick tidigare men tydligen ändå har rätt att vistas i Sverige och tigga och béte sig hur som helst trots att deras egna hemländer som har ansvar för dem då de är medborgare i andra EU länder, har förbjudit dem att tigga (kanske på grund av att det bor kärlekslösa och obarmhärtiga människor i Rumänien och i Bulgarien, eller vad tror ni som läser min blogg?) så har dessa zigenartiggare ändrat sin taktik.

Dessa zigenartiggare (fullvuxna människor utan skam i kroppen, oftast kvinnor som är feta och frodiga och totalt utan skrupler) har alltid gett sig på värnlösa människor, äldre och handikappade (jag har sett det med egna ögon och har, som jag tror, räddat några av dem från deras klor genom att dyka upp vid rätt tillfälle då jag bett dem avlägsna sig) men det jag fick vara med om häromdagen slog alla rekord när det gäller framfusighet, respektlöshet, kärlekslöshet, obarmhärtighet.

Jag gick på en spårvagn och satte mig några säten bakom en äldre man och vid stoppet efter gick en zigenarkärring, en tiggarparasit i fyrtioårsåldern, på. Hon sätter sig lite framför den äldre mannen och på andra sidan vänd mot gången och råglor först på den äldre mannen. Jag sitter helt häpen och undrar varför hon glor på honom. Efter ett tag så börjar hon att prata en massa galimattias till honom om allt möjligt (hon var inte otrevlig på något sätt) men han svarar inte. Han säger ingenting till henne.

Då sätter jag mig på det tomma sätet framför mannen och i ungefär samma veva så flyttar zigenarkärringen sig över till andra sidan och sätter sig mittemot mannen och fortsätter med sitt babbel. Hon babblar på om allt möjligt utan att han svarar och jag vänder mig tillslut om och frågar mannen om han känner henne.

Han svarar nej och att han inte känner henne. Då frågar jag zigenarkärringen om hon brukar tala till vilt främmande människor hur som helst och då sa hon att hon bara ville prata. Inget konstigt med det ungefär.

Jag sa till mannen att hon är ute efter att tigga, att hon vill ha pengar och att han skulle passa sig för henne. Sedan sa jag till henne att du inte skäms som gör som du gör. Efter det blev hon tyst och hoppade av vagnen vid stoppet efter. Den äldre mannen hoppade av vid ett annat stop efter och när han gick förbi mig (där jag satt vid fönstret) så vinkade han åt mig på ett så vänligt sätt, lite försynt, som för att tacka och den vinken gick rakt in i mitt hjärta och jag tackade Jesus för det som hade hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik