Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Någon kanske har nosat på mig?

Publicerad 2021-01-24 19:21:37 i Allmänt,

Jag förstår mer och mer att detta men Corona och Coronahysterin handlar om demonsiska makter som har satts i rörelse.

Nyligen (bara för en stund sedan) när jag skulle till affären för att handla så stötte jag på en kvinna på gatan där jag bor som jag gissar kanske var 60 +.

Hon hade munskydd på sig och jag frågade varför hon har det eftersom det inte fanns några människor i närheten. Det var helt folktomt på gatan.

Då sa hon att hon tidigare hade varit inne i affärer och då sa jag att du är ju inte inne i någon affär nu. Du befinner dig på en gata där det inte finns några människor.

Då svarade hon att hon inte vågar ta av sig munskyddet eftersom hon tidigare har varit i affärer och att någon kanske har nosat på henne.

Jag har svårt för att förstå hur någon skulle vilja ”nosa” på en annan människa och just på henne (om det inte handlar om en kåt karl men hon såg inte jätteattraktiv ut) fast vad hon menade var ju förstås att andra människor (när hon var inne i affärerna) kanske hade andats på hennes munskydd och då kanske det finns smitta på det och därför handlar det om att ta av sig det på rätt sätt och kanske med handsprit eller dylikt.

Ni får gärna skratta eller göra vad ni vill och jag tycker inte om att kalla människor för dumhuvuden men vad skall man kalla såna här människor som bara verkar bli fler och fler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik