Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Kan pengar hjälpa oss som är systemkritiska?

Publicerad 2020-05-31 18:26:08 i Allmänt,

Ja det verkar som det. Väldigt många bloggare (även de som kallar sig kristna för att inte tala om kristna hemsidor) som anser sig tala om sanningen, tigger pengar från sina läsare eller följare som de också kallas.

Hjälp min blogg eller med andra ord MIN röst (de kallar det för ”våra” röster), att kunna gå vidare och spridas.

Tycker du om det som sägs på youtube, i de videos som jag eller som min fru/man, min rörelse har lagt ut, eller om det som sägs och som jag har skrivit på en blogg eller på en hemsida, så skänk gärna (mer än gärna), en liten slant. Det tackar vi för allra. ödmjukast!

När jag läser något sådant och blir varse om att de som säger sig sprida sanningen, tigger pengar så blir jag direkt på min vakt eftersom det är så som alla som de påstår sig vara emot gör.

De som de (systemkritikerna och kristna) säger sig vara emot gör precis samma sak. De säger att ”rösta på mig och på mitt parti, på min rörelse eller på min organisation, kristen eller ej, och jag (vi) är annorlunda, jag (vi) vill verkligen förändra något och tillsammans kan vi göra det (förändra) men vi måste förstås bli många för att kunna göra det”. Om du är kristen så stötta gärna vår kyrka/vår församling.

Fram tills att så kan ske (att vi blir riktigt många) behöver jag (eller vi) dessvärre all stöttning och hjälp jag (eller vi), kan få ekonomiskt säger bloggarna och de som har hemsidor.

De går så långt som till att ibland säga att utan dig, utan att du ger mig (eller oss) pengar så kan inte bloggen eller hemsidan existera.

Stackars den/de som har en blogg eller en hemsida om det går så långt!

Är det SANT det som de säger?

Nej, det är inte sant för vem som helst kan skaffa sig en blogg eller en hemsida. Hur många som sedan tycker om bloggen eller hemsidan är en annan fråga och hur många som ställer upp på att ge pengar till den eller rättare sagt till den eller till de som har bloggen eller hemsidan är en annan fråga.

Men oavsett så bevisar detta vad de är och vad de är ute efter. De är ute efter att tjäna pengar i första hand och efter att få sig en namn i världen och att det som de kallar för sanning eller för sanningar kommer i andra eller kanske i tredje hand eller i fjärde hand.

De kanske vill sälja sina böcker samtidigt som de vill vara en röst för det så kallade ”FOLKET” som inte är dem som de kallar för folket utan som består av deras egen familj och av eventuella släktingar som de vill skall få ett så bra liv som möjligt nu och i framtiden.

Har man något att säga och som är av betydelse och om man tycker att det är viktigt att säga så säger man det utan krusiduller. Inte genom att tigga pengar.

När en blogg eller en hemsida (kristen eller ej) tigger pengar så är det en varningssignal för att allt inte står rätt till och att bloggen, hemsidan, kämpar för sitt eget i första hand. Att bloggen/hemsidan inte vill säga sanningen men utger sig för att säga sanningen.

När så kallade ”Sanningssägare” (regimkritiker) dessutom har bilder på sig själva på sina bloggar och hemsidor (stora eller små) vilket ingen som säger sanningen kan ha utan att bli förföljd och trakasserad av samhället (av staten och av landsförrädarna) och dem som styr över staten, och som är Satans synagoga, falska judar, så säger det ännu mer,,,om dem.

 

Kommentarer

Postat av: Jan-Ola Gustafsson

Publicerad 2020-06-30 07:42:29

Mycket träffsäker artikel!

Svar: Tack!
experimentlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik