Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Kod dosan försvinner och tvingar bankkunder att skaffa smartphones

Publicerad 2019-06-28 18:12:09 i Allmänt,

Den 19,e september så kommer jag inte längre att kunna logga in på min bank, Forex bank/internetbanken och sköta mina bankärenden/betala räkningar, via kod – dosa.

Kod dosorna skall bort ”enligt en ny lag” (diffus sådan) och ersättas av BANK ID som måste vara knutet till en telefon, det vill säga till en smartphone.

Bank id fungerar inte på en gammal knapptelefon, en sådan telefon som jag och säkert många fler med mig har för att vi (av någon anledning) har ”VALT” att ha det och för att vi inte vill ha en smartphone.

På frågan hur vi skall kunna kunna sköta våra bankärenden och betala våra räkningar, svarar Forex bank mig att ni får byta bank alternativt gå till en av deras ”banker/kontor” för att betala räkningarna och ta del av övriga tjänster.

Jag frågade vad det kostar att betala räkningarna på någon av deras banker och det kostar 100 kronor per räkning. Jag frågade också att om det handlar om en lag så har väl alla banker samma lag att rätta sig efter. Eller finns det olika lagar för olika banker?

Då fick jag veta att det kan vara skillnad i säkerhet mellan kod dosorna som de olika bankerna tillhandahåller. Nästa fråga blev då om det inte går att göra kod dosorna hos Forex bank säkrare (lika säkra som hos bankerna som har säkra kod dosor) samt om det är säkert att logga in på deras internetbank till den 19,e september om det nu är så osäkert?

Varför har dom i såna fall inte gått ut med några varningar till alla oss som har kod dosor?

Som så ofta när man ifrågasätter människor som bara gör sitt jobb, LYDER ORDER, så sa den unga kvinnan jag pratade med att det är så det är.

Det går inte att skylla på henne eller på alla andra som bara gör ”sitt jobb”, som bara lyder order oavsett var de arbetar med eller vilka befattningar de har, men visst är det skrämmande?

Vi lydde bara order” är ju ord som har ekat genom historiens gång, tomma ord som människor (alla slags människor, höga som låga) har försvarat sig med när politiska system, diktaturer (mördarregimer) har fallit sönder och de vill rädda sitt eget skinn. Rädde sig den som kan!!

Många tankar dyker upp och då särskilt tankar om valfrihet som man från maktelitens håll är något man fått inpräntat i sig existerar i vårt samhälle sedan barndomen.

Valfrihet! Finns det någon sann/verklig valfrihet om det inte finns några vettiga/rättvisa och sunda alternativ (val) att välja mellan, och valfriheten (som i detta fall) handlar om att antingen skaffa sig en smartphone och ett bank id (för att kunna betala sina räkningar) eller betala 100 kronor för varje räkning, varje månad, på banken (vilket blir väldigt dyrt) och säkert lika mycket för övriga tjänster, vad är en sådan så kallad ”valfrihet” värd, och är det valfrihet?

Nu kanske en del som läser detta tänker att, varför hålla på? Jag kan ge dig en smartphone så är problemet löst. Men det är inte det det handlar om. Jag får en smartphone varje gång jag förnyar mitt abonnemang hos min telefonleverantör vart annat eller vart tredje år (telefoner som jag har gett bort) och kan köpa mig en massa smartphones om jag vill så det är inget problem utan problemet är att tvingas in i ett system och i ett system som har det kontantlösa samhället och en fullskalig kontroll över människor/mänskligheten som mål, bland annat via telefonerna som kan göra allt mer och mer.

Jag går så långt som till att påstå att den/de som ställer upp på att ta till sig alla de nya telefonerna och all den nya tekniken vart de än befinner sig och utan uppehåll, har tagit vilddjurets märke genom sina handlingar och genom sina tankar.

Märket i pannan = tankar enligt Uppenbarelseboken och märket på handen = handlingar enligt samma bok. Att ta märket handlar inte om att några ondsinta makthavare en dag ber människor/de troende, kristna att gå till någon viss plats (eller att de kommer hem till dem) för att få ett märke tatuerat på handen eller i pannan.

Alla som ”vill hänga med” och som inte vill vara några ”bakåtsträvare (vilket vi som inte vill hänga med trots att vi har möjlighet) brukar kallas för, tar märket genom att ställa upp på det politiska och det religiösa systemet som har gått samman och som är ett idag.

Den stora SKÖKAN/DET STORA BABYLON kallas detta system för i Uppenbarelseboken/i bibeln.

Det handlar inte om vilken kyrka en så kallad kristen eller troende är med i. Att vara med i en kyrka (eller vad de kallar sig) och att älska det system som råder i samhället/i världen och att ha sitt hjärta fäst vi detta är lika med att ta emot märket.

Det är lika med att älska världen/det system som råder i världen och som Satans synagoga (de falska judarna) är herrar över genom att de äger, styr och kontrollerar bankerna/pengarna/utbildningsväsendet, rättsväsendet med mera (med hjälp av sina lydiga knähundar som inte så sällan kallar sig för sionister) och har sin agenda klar sedan länge.

En agenda som är mer eller mindre förbjudet att tala om eller att läsa om men som finns beskriven i Sion vises protokoll (24 protokoll).

Läs mer om dessa här:

 http://www.jrbooksonline.com/PDF_Books/Sions%20vises.pdf

Det är Satans protokoll som alla människor och inte minst de som påstår att de är frälsta till Jesus/Gud rättar sig efter i sin STORA KÄRLEK till VÄRLDEN och till Världens system. Till Babylon och till den stora SKÖKAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik