Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Speedmail.se lägger ner sin verksamhet

Publicerad 2018-08-13 23:23:00 i Allmänt,

Den sjuttonde augusti denna månad så kommer Speedmail.se att lägga ner sin verksamhet. Av vilken anledning kommer vi inte att få veta. Detta mail fick jag från dem:

"Vi vill genom detta mail informera dig om att Speedmail kommer att upphöra fredagen den 17 augusti 2018, klockan 14.00.

Efter denna tidpunkt kommer du inte kunna ta emot några nya mail till din Speedmail-adress och du kommer inte heller kunna logga in på ditt konto hos Speedmail.

Vad händer med min data?

Efter att tjänsten stängts ner den 17 augusti vidtar en del administrativa processer och under dessa kommer all användardata (de uppgifter du angett
då kontot skapades etc samt alla mail) att raderas.

Loggmaterial sparas under en övergångsperiod i enlighet med vår gällande personuppgiftsplicy.

Kan jag spara min adressbok?

Ja, du kan exportera din adressbok om du gör det innan tjänsten stängs ner.

Du gör detta genom att klicka på "Adressbok" och sedan på "Exportera". Du väljer där om du vill spara hela adressboken eller bara de kontakter du markerat.

Kan jag spara mina befintliga mail?

Ja, du kan exportera dina mail om du gör det innan tjänsten stängs ner. Du gör detta genom att markera de meddelanden du vill exportera och därefter klicka på "Flera" och sedan på "Hämta". Använd shift-tangenten för att
markera flera meddelanden samtidigt.

Support

Notera att vi tyvärr inte har någon möjlighet att ge support på export av adressbok och/eller mail.

Mvh
Speedmail.se"

Ok och tack för det. Men om man inte vill ha hotmail eller gmail som ägs och styrs av Satans synagoga och deras lierade vad skall man då ha för mail? Varför detta plötsliga nedsläckande av en fungerande tjänst?

Finns det något val förutom att välja mellan alla som ger en massa valmöjligheter men som inte ger något val? Vad man än väljer så är det till Satans synagogas fördel.

Ärligt talat så gör det som sker idag en både trött och ledsen samt frustrerad och arg och besviken. När allt centreras till ett fåtal människor (som äger och styr samhället och världen) och man ser detta som ett Guds barn så blir det svårt att leva i denna världen.

Men svårigheter kan vi som tillhör Jesus gå igenom och ett tecken på att man är en Jesus lärjunge är att man får lida här i världen precis som Jesus led här i världen. Som jag har lidit så kommer också ni att få lida var vad vår Herre Jesus Kristus sa.

 

Kommentarer

Postat av: Grace

Publicerad 2018-08-15 18:20:10

Jag undrar bara kommer din blogg att finnas kvar? Då jag vill kunna läsa den. Jag har g-mail och har inte tänkt så mycket på vilka som äger dem men ändå förstått att det är kontroll på allt, givetvis mail. Om du försvinner hur kan man hålla kontakten med dig. Det är ju få människor som är medvetna över situationen i världen idag.Givetvis en ensam vandring med Jesus men. Jag hoppas att Herren ska leda dig till ett annat konto. Och så får jag anstränga mig till att hitta ett som inte är så infiltrerad, men tror att det kommer att bli svårt. Antikrist vill ju krympa våra utrymme så mycket han kan. För han kan inte operera så fritt som han vill just för tillfället.
Mvh:Grace

Svar: Hej Grace!
Du behöver inte vara orolig. Min blogg kommer att finnas kvar och jag kommer att fortsätta blogga även om det blir svårare och svårare på alla plan/på alla sätt då Satans lakejer (de som drivs av av hans ande/den Antikristliga anden), det vill säga hans tjänare här på jorden, inte vill att sanningen om deras herre eller om dem själva skall komma fram.

Det är vår plikt att som frälsta till Jesus (fram tills att Jesus kommer tillbaka) se till så att Satan och hans folk INTE kan operera fritt.

experimentlandet.blogg.se

Postat av: Gorm

Publicerad 2018-08-16 23:14:42


Hej Grace

Jo visst jag har gmail. Precis som du, och det är skräp att vara övervakad. Men jag tänker så här "alltid retar det någon" nyfiken. Men vi får inte glömma att en av de tolv var inte heller av samma "server" för att raljera lite grand. Dock är det skönt att höra
fler som inte sover.
Hälsar
Gorm

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-08-27 16:33:56

Fan, tack! Det här visste jag inte om förräns nu. Behöver viktiga mail som skickats till mitt speedmailkonto. Hur kommer jag åt dem nu?

Svar: Om du har ett speedmailkonto så har du fått information om det för minst en och en halv månad sedan. Är det dags att vakna nu?
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Ron (GB)

Publicerad 2018-09-15 15:48:08

Jag har testat www.protonmail.com och tycker att det verkar OK hittills.
Det kan kanske vara ett alternativ?

Svar: Tack men vet du om det finns ett svenskt alternativ?
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Lo

Publicerad 2019-05-07 17:43:24

<hejsan proton ägs av cern.... inte bra alls.

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-05-27 08:57:56

Vad har det med Jesus att göra?!!!

Svar: Vad är det för någon elak ton som råder?
experimentlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik