Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Afghanpojken mördade sin batikhäxa

Publicerad 2019-10-13 08:34:00 i Mångkultur,

Afghanpojken mördade sin batikhäxa: ”Vi börjar att pussas så blev jag lite rädd och sen ströp jag henne”

VÄRMLAND. Idag åtalades den ensamkommande pojken Ahmad Nazari vid Värmlands tingsrätt för mord på en 70-årig batikhäxa i Kil. I förundersökningen berättar afghanpojken att det var hans sexuella relation med batikhäxan som spårade ur och ledde till att han ströp henne.

Det var i juni som den 70-åriga batikhäxan Ingrid Guldbrandsson i värmländska Kil ströps till döds av sin afghanske älskare, den 20-årige AhmadNazari. Kil hade då redan hamnat i rampljuset efter att en film cirkulerat på sociala medier som visade hur en svensk pojke misshandlades och förnedrades av rasfrämlingar.

När det stod klart att den mördade kvinnan engagerat sig passionerat för så kallade ensamkommande pojkars rätt att stanna i Sverige började det spekuleras i huruvida det faktiskt var en afghanpojke som mördat henne.

På fredag åtalades Ahmad Nazari för mordet på Ingrid Guldbrandsson och med det offentliggjordes förundersökningen i ärendet. FUP:en visar att det inte bara handlade om att en rasfrämling mördat ännu en svensk kvinna, utan även om en relation mellan en batikhäxa och hennes afghanpojke som spårat ur i sex, våld och mord.

I förundersökningsprotokollet finns bland annat utdrag hur Ingrid Guldbrandssons dagbok, som visar hur hennes realtion med Nazari blivit sexuell någon gång under mitten av 2018:

På en lös rutad A5-lapp instucken i bakre pärmryggen finns en notering:
”Fre den 13 juli började mitt nya liv, det varade i nästan tre månader. Sen är det bara tomt. Vet inte hur jag ska orka vidare.”
Torsdag den 12 juli 2018:
”[…] A ringde jag bjöd hit honom på pizza Olof kom också ca 21
A gick hem kl. 01.10 = myskväll trots järnafolket”
Fredag den 13 juli 2018:
”Ska försöka att inte kontakta A – avvänjning!
Blev tvärtom Jag är INTE KLOK!

Några anteckningar i dagboken beskriver att relationen tar slut den 15 augusti och 18 oktober, samtidigt som den enligt andra anteckningar verkar pågå:

[…] 5:51 ringde A, kom hit, frukost
[…] A hit på en kopp te = SLUT!
NU ÄR DET SLUT ingen mer manipulation!”
SLUT! A inte välkommen hit mer
A ringde 10.39 – om sina ”problem” jag avslutade med ”ha en bra dag” – sen ingen
kontakt […] Vill smsa A men håller mig!!

Förhållandet tycks enligt dagboksanteckningarna hålla på av och till fram till hennes död. Bara veckor innan Ingrid mördas skriver hon:

[…] FAN, varför smsade jag honom! Inget svar! Måste bli ett slut på detta!! Väntade
hela dagen på ett sms, kl 21 RINGDE HAN – på väg fr träning till tåget […]”

I de inledande förhören är Nazari förvirrad och upprörd. Han säger till polisen att de utsätter honom för ”psykisk terror” och att han vill åka hem tll Afghanistan. Trots att han själv ringde in mordet tycks han inte heller säker på vad han gjort.

Jaha. Ja jag hade dödat eller kastat en journalist eh jag vet inte om det heter Joakim Lamotte eller det heter va heter det Kent Ekeroth jag vet inte exakt men en av dom har jag kastat framför tåget, säger Nazari bland annat.

Med tiden lugnar han ned sig och bekräftar att han och Ingrid Guldbrandsson – som tidigare varit hans lärare –  under över ett års tid haft en sexuell relation, som slutade med att han ströp henne en kväll i slutet av juni.

Det där började sommaren 2018, ja, det där relationen, sexuella, säger Nazari i förhör.

Läs fortsättningen här:

https://www.nordfront.se/afghan-atalas-efter-batikhaxemord-vi-borjar-att-pussas-sa-blev-jag-lite-radd-och-sen-strop-jag-henne.smr

Ja vad skall man säga om alla dessa äldre och yngre naiva kvinnor (även män) som går i par/i ok med främlingar för att de har fått lära sig att det är SYND om dem?

Kommentarer

Postat av: Perry M

Publicerad 2019-11-05 19:19:48

Hej, det där duger ej som bevis på att det var sex inblandat. Och att Nazari vittnar om det är inget att tillmäta, han har motiv att ljuga

Svar: Visst, han kanske ljuger om att det var regelrätt sex inblandat (liksom han kanske har ljugit om mycket annat) men att den äldre kvinnan hade fattat tycke för honom på fel sätt och att det var en osund relation går väl knappast att tvivla på.
experimentlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik