Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

De verkliga klimatförändrarna/förstörarna

Publicerad 2019-07-20 15:57:40 i Allmänt,

Att klimatförändringarna kan orsaka psykisk och fysisk ohälsa är det idag många som känner till men utan att veta hur eller vad det kommer sig.

 Allt kretsar kring den så kallade ”klimatångesten” som går ut på att alla och envar skall känna skuld över att använda plastpåsar eller över att åka flygplan (köra bil) för mycket etcetera etcetera.

Vad man har gjort är att skapa ett problem, ”jorden kommer att gå under tillsammans med allt levande på den, om inte alla slår sina kloka huvuden ihop” och börjar tänka på och värna om klimatet.

De som inte gör detta eller tycker att det är svårt alternativt tvingas bevittna hur grannen eller arbetskamraten etcetera totalt tycks strunta i klimatet/miljön, utvecklar klimatångest.

Klimatdebatten handlar sålunda om den lilla människans göranden eller inte göranden. Det är den lilla människan som är skulden till klimatförändringarna och den ohälsa (psykiska och fysiska) som drabbar allt fler.

Sprayandet av Chemtrail som har pågått under lång tid och inte minst i Sverige som är ett experimentland för Satans hantlangare (Satans synagoga) i syfte att kunna införa ny teknologi, speciellt när det gäller mobiltelefonin, vilket den ”lilla människan” inte kan styra över, talar man inte om.

Faktum är att de flesta bland ”den slumrande” allmänheten eller bland det ”sovande folket” inte ens är medvetna om att gifter såsom aluminium, koppar, barium med mera men även virus släpps ut och har släppts ut i atmosfären i/över Sverige sedan över ett decennium tillbaka.

Man talar alltså inte om dom verkliga klimatförändrarna eller klimatförstörarna utan vill få det till att vanligt folk som till exempel använder plastpåsar för att bära hem sina varor från affären eller som flyger på semester med mera, är de stora klimatbovarna som numera även bär skulden för den psykiska och fysiska ohälsan som sprider sig genom att Satans tjänare förpestar atmosfären med gifter som är skadliga för allt levande.

Läs även artikeln här:

https://www.nordfront.se/klimatforandringarna-kan-orsaka-psykisk-ohalsa.smr

Och se denna/dessa videor:

 

 

Kommentarer

Postat av: Grace

Publicerad 2019-07-21 17:02:17

Hej!

Alltid väldigt intressant att läsa din blogg.
Hela det här med miljön och kärlek bla bla bla. Det är så uttröttande, jag hör det på jobbet och människor runt om kring mig. Det var en gång en knacka dörr säljare, som kom hem till mig. Ca mer än ett år sedan, och man kunde tro att han tillhörde en sekt eller nåt. Han ville sälja el till mig eller få mig att byta el bolag. Argumentet var ju att "Miljövänlig el". Och det visade sig att jag redan hade el från denna bolag han representerade och jag sa" nej tack " och "nej jag är inte intresserad". Det ända som kom ur honom var ju det magiska ordet. "Men det är ju miljövänligt" en massa ggr. Tillslut så tröttnade jag och svarade honom "Jo, men jag skiter ju i miljön" Jag har aldrig sett någon tappa hakan och bli så chockad över mina ord. Men han tappade ordet och backade och vände och gick.
Jag har alltid fått dålig mag känsla när det kommer till som du kallar det satanisternas så kallade miljö tänk. Och det visade sig att ex när flygbolagen säljer utsläpps rättigheter ( som jag aldrig har bidragit till)dålig magkänsla där också, så har de tagit marker från folk i Afrika. De planterar alltså träd och detta med korkade människor som tror att de klimat kompenserar när de flyger genom att köpa utsläpps rättigheter.
Och påtala om dessa så kallade människor som är sååå miljö medvetna och tycker att flygskatten ska höjas, är de som reser mest.
De tror att de ska rädda världen och allt det där.
Tog upp detta ang plastpåsarna som ska kosta 7 kr på min rast på jobbet. Helt otroligt att de flesta tycker att det är rätt. När jag påpekade att de gamla inte kommer att kunna påverka (arbetar inom äldreomsorgen)om de vill köpa påsarna eller skicka med egna. Vi handlar via nätet åt dem och ICA kör hem varorna åt dem. Så reagerar vissa men tycker fortfarande att det är BRA att de ska kosta. Så människorna är zombifierade i sina tankar och handlingar idag. Allt från vad man ska äta och inte äta. Typ alla ska vara veganer snart. Kolla upp "agenda 21". Så du har helt rätt tyvärr är det inte så många här i Sverige som tänker så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik