Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Munblöjetvång på vårdcentralen

Publicerad 2021-07-23 22:34:41 i Jesus,

När jag var på vårdcentralen för någon vecka sedan så vägrade jag att ta på mig en munblöja, ett munskydd, trots att det tydligen var ett krav för att ens få komma in. Det stod dock inga vakter eller poliser i dörren så jag traskade in.

Allt gick bra i väntrummet och det var inga patienter som klagade och jag hostade inte och hade inga tecken på SMITTA och om jag hade haft det så hade jag aldrig gått dit men läkaren som jag skulle träffa såg att jag inte hade en munblöja på mig och sa genast till mig att ta på mig en munblöja och hon var riktigt sur och så blev besöket som det blev.

Otrevligt minst sagt!

Jag sa att jag inte kan andas normalt med ett skydd för munnen och näsan och att jag får panik av att ha något som hindrar syretillförseln men då sa hon att om jag skall kunna ta dig och dina problem på allvar så måste du göra som jag säger och ta på dig en munblöja, ett munskydd för annars kan jag inte hjälpa dig.

Det sägs att Covid 19 gör det svårt för människor att andas och att det är så som denna smitta ser ut och visar sig.

De flesta som har drabbats av detta Covid 19 påhitt talar om att det handlar om andnöd men ändå så tvingar läkare människor som söker sig till vårdcentralerna att ta på sig munblöjor, munskydd som hindrar dem från att kunna andas normalt. Hallå!!

Jag vägrade att ta på mig en munblöja och fick gå därifrån. Jag vet att många inte verkar ha något problem med att strypa syretillförseln på sig själva och går runt med dessa munblöjor dagarna i ända ungefär som om de vill bevisa att de tar ansvar trots att de har blivit blågråa i ansiktet.

Hur länge kan man leka leken att hålla andan och inför sjukvårspersonal som sedan kan utkora vinnarna?

Det är så sjukt det här som sker och förvänta er inte att ni kan få någon vård utan att ni underkastar er detta djälvulska experiment med restriktioner och vaccinationer och med hånleeende sjukvårdspersonal som tycker att ni är IDIOTER som vill andas fritt.

Frihet! Frihet!, ja vad är det och vad handlar det om i denna tidsera?

Jag blev dagen efter helt befriad från det jag sökte hjälp för och efter att ha blivit utkastad från vårdcentrlen. Det är så Jesus/Gud verkar och tack Jesus/Gud för att du är med mig alla dagar in till tidens slut!!

 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2021-08-12 00:49:55

ja detta är vidrigt. Det finns videos nu om hur man... Se denna
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=1RW6BwCTF4A&fbclid=IwAR015YS7VggBcpP7fGB5AzuVYzkHsuzdyuNpjbmMTQRgeiz6wQkAW1gGsis det finns inget virus.
Det är såå skamligt!!!
JESUS ÄR HERRE
/Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik