Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Trolldomssymboler överallt

Publicerad 2020-05-21 09:17:53 i

Den femuddiga stjärnan, Pentagrammet, breder ut sig överallt idag. Jag gick till biblioteket för att låna några böcker här om dagen och vad ser jag när jag lägger ner mitt lånekort/skannar in för att kunna låna böckerna (och som jag aldrig har sett där tidigare) om inte den femuddiga stjärnan, pentagrammet.

Denna femuddiga stjärna (satans emblem) har mer eller mindre tagit över hela samhället och människor går även runt med detta pentagram tatuerat på sina kroppar utan att vara medvetna om vad denna symbol står för.

Pentagrammet finns på barnkläder, på vuxenkläder, på filtar och textiler, på möbler, på internet, på mobiltelefoner och överallt och nu också på biblioteken. Satan och hans tjänare arbetar febrilt för att sprida sitt rike och gör det inte minst genom symboler.

Läs mer om pentagrammet och hexagrammet (den sexuddiga stjärnan) som är trolldomssymboler och härstammar från kabbalan, judisk satansdyrkan:

https://experimentlandet.blogg.se/2014/may/den-ockulta-davidsstjarnan.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik