Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Islampropaganda på bibliotek

Publicerad 2019-07-31 19:18:23 i Allmänt,

Tog idag en sväng in på biblioteket i kvarteret där jag bor under förmiddagen och blev till en början mycket häpen men efter en stund upprörd för att inte säga bestört.

Vid sidan av ingången (efter att ha gått in genom porten från gatan och de inglasade sidoväggarna där konstnärer brukar hänga ut sina verk/alster men där det inte fanns något att beskåda för tillfället), står ett stort avlångt plakat med Islams syn på det ena och det andra. Det handlade om kvinnosyn, om Islam och samhället med mera.

Jag läste snabbt igenom vad som stod och kunde konstatera att det inte handlade om saklig information utan om ren och skär propaganda och skönmålning av denna ”religion” om man nu kan kalla Islam för en religion med tanke på att religion och politik (stat och samhälle) för muslimerna är ett. Det ena kan inte fungera utan det andra.

Sedan ställde jag mig frågan om det är tillåtet att propagera för religioner, organisationer, föreningar eller kanske för politiska partier och dylikt i de offentliga så kallade rummen. Ett bibliotek är väl så nära ett offentligt rum som det går att komma?

Jag kom fram till att det inte är tillåtet med hjälp av egna erfarenheter och genom att vara påläst gällande lagar och förordningar och gick därför fram till bibliotekspersonalen, en kvinna och en man, och frågade om jag hade sett rätt och hur man kan tillåta religiös och politisk propaganda på ett bibliotek?

På vägen fram till dem såg jag dessutom att de tre montrarna som brukar vara fyllda av böcker av allehanda slag och ämnen enbart var fyllda av böcker om Islam och som, vilket jag kunde se på titlarna, utmålade Islam som en förträfflig för att inte säga, en överlägsen, religion.

Kvinnan i personalen svarade att deras chef hade tillåtit den muslimska organisationen att göra reklam för Islam inne på biblioteket vilket inte kvinnan och hennes kollega heller var särskilt förtjusta i. Det var dessutom andra biblioteksbesökare som också hade klagat/haft synpunkter enligt henne.

Jag bad om att få namnet på chefen och fick ett visitkort där det stod hennes namn och telefonnummer samt hennes titel som var ”enhetschef för bibliotek”.

Jag ringde upp henne när jag hade kommit ut och frågade om det är ok eller ens tillåtet att religiösa rörelser (eller andra rörelser/politiska partier etcetera) gör reklam för sig på biblioteken?

Hon svarade på ett undanglidande och enfaldigt sätt (vilket de flesta så kallade ”chefer” eller snarare nickedockor brukar göra när man ifrågasätter deras agerande/handlande) ”att vi brukar ha konst” men utan att svara på frågan.

Jag sa att det är en stor skillnad mellan konst och propaganda och att om hon som ”enhetschef för bibliotek” inte förstår detta så får hon anlita någon sakkunnig (någon expert) som kan förklara detta för henne. Vad som är skillnad mellan konst och religiös samt politiskt propaganda.

Vidare så sa jag till henne att det är bäst att hon ser till så att Islampropagandan plockas ner.

När jag kom dit lite senare (under eftermiddagen) så hade det stora och avlånga plakatet tagits bort (hör och häpna!!) men istället så hade man fyllt en av de inglasade sidoväggarna med all möjlig propaganda (positiv propaganda förstås) om Islam i form av affischer och foldrar.

Jag läste på den största affischen att ”Islam är KÄRLEK för ALLA”. Underst så fanns det kontaktuppgifter till den muslimska organisationen. Vad är det om inte PROPAGANDA??

Även ett klädesplagg i barnstorlek hade hängts in innanför glasmontern med en förklaring att det är så en liten pojke ser ut när han genomgår någon slags muslimsk ritual/blir invigd till något.

Det var ett ganska fint och säkert även påkostat klädesplagg men ärligt talat, hur många svenskar är intresserade av detta när de besöker sitt bibliotek för att låna eller lämna böcker eller för att använda internet eller läsa tidningar?

Enhetschefen” verkar ha tänkt om en del (hon såg tydligen till så att personalen tog bort plakatet) men fortfarande så tillåter hon Islamsk propaganda på det offentliga biblioteket. Propaganda som hon ”antagligen” (vad tror ni?), inte hade tillåtit någon så kallad ”kristen” kyrka eller samfund (sekt) eller någon rörelse, politiskt parti från vare sig höger eller vänsterkanten, att framföra.

Vad det handlar om är hjärntvätt (indoktrinering) och genom att uppmärksamma sånt här så kan man se vart det barkar hän för Sveriges och för svenskarnas del om någon ens vågar tala om att de är svenskar och inte utlänningar med två eller kanske flera medborgarskap bland annat ett svenskt medborgarskap.

I ”experimentlandet Sverige” så är det ok att utlänningar (oavsett vad de kallar sig och oavsett på vilka premisser de har sökt sig hit), har medborgarskap i två eller i flera länder (som de kan få nytta av på olika sätt och samtidigt) men om en svensk vill få ett medborgarskap i något annat land så ställs det KRAV och ganska stora KRAV. Av den anledningen är Sverige just ett ”experimentland”.

Man vill se hur långt det går att gå innan folk reser sig upp och tar bladet från munnen och talar om sanningen. Ett enda telefonsamtal räckte för att ”enhetschefen för bibliotek” skulle ta bort den värsta Islampropagandan på biblioteket. Jag undrar om flera samtal (från andra personer) hade kunnat få bort resten av Islampropagandan som finns kvar på biblioteket.

Få svenskar vågar idag yttra sig om sakernas tillstånd om de inte är vad man brukar kalla ”politiskt korrekta” av rädsla för att förlora hus och hem och arbeten. Min väninna som jag åt lunch med idag mellan de båda besöken på biblioteket sa att hon gärna skulle vilja engagera sig politiskt och då i Sverigedemokraterna men hon var rädd för att förlora sitt arbete om hon skulle göra det och därför så vågar hon inte. Jag klandrar henne inte för det är så här det ser ut, tyvärr!!

Det finns ingen yttrandefrihet och ingen demokrati i Sverige för dem som inte följer PLANEN (de falska judarnas plan, läs Sion vises protokoll!!) som innebär att förslava världen och hela mänskligheten. Att få den underställd dem och Satan!!

De kristna, de ”falska kristna” sitter i knät på muslimerna (Islam) och även i knät på judarna (judarna tillhörande Satans synagoga) vilka är de som arbetar på för fullt för att fylla upp landet med kaos och förödelse (människor som sprider detta) genom att bjuda in främlingar (från hela världen) som inte har någon lojalitet till landet och som bara är ute efter att mjölka ut det ”gottigaste” av landet och folket, det vill säga få tillgång till de generösa bidragen och de förmåner de kan få och som de får.

De ”falska judarna” samarbetar med Islam (muslimerna) liksom de ”falska kristna” (de har alla gjort gemensam sak) i syfte att suga ut folket och landet men ytterst sätt för att döda den sanna kristna tron och läran samt Herren Jesus Kristus själv och hans Ande här på jorden.

Ve dem!, ve dessa kräk inom den etablerade kristenheten som påstår sig tro på och följa Herren Jesus Kristus men som knullar runt till höger och till vänster och med allt det går att knulla med (det vill säga med allt som det går att samarbeta och kompromissa med) för att de själva skall få ett gott liv i världen.

Att muslimerna och judarna (som inte tror på Herren Jesus Kristus och har honom med sig), agerar som de gör är inte konstigt. Det är helt normalt!

Det konstiga och de som säger sig vara frälsta till Jesus/Gud stödjer dem/dessa muslimer och judar genom att inte tala klarspråk om judarna och om muslimerna utan gör allt de kan för att få samarbeta och kompromissa med dem. De gör allt för att få kompromissa och samarbeta med avgudadyrkare!!

Avfallet skall bli stort i de yttersta tiderna kan vi läsa om i bibeln och överallt så diskuteras detta inom de kristna kretsarna men de (som deltar i diskussionerna) kan inte se att något är fel med dem själva.

Att det är de själva som bidrar till avfallet genom sin tro på att Jesus/Gud älskar allt och alla och att vi som troende på Jesus/Gud skall samarbeta och kompromissa med allt och med alla med en förhoppning om att de skall kunna bli frälsta till Jesus/Gud vilket de aldrig kommer att bli.

En och annan kommer att bli frälst till Jesus/Gud (eller tacka nej till frälsningen) beroende på att de har blivit utvalda sedan långt innan de föddes (de finns skrivna i ”livets bok”) men att frälsa världen (de getter som finns i världen och som är i majoritet) är inget som Jesus önskar göra och det var inte därför han (Gud) kom som en människa till världen.

Han kom för att söka upp de ”förlorade fåren”. Inte för att söka upp getterna oavsett hur mycket dessa getter känner sig förlorade och om de kanske har förlorat allt som går att förlora.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik