Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Kommentarer

Postat av: Okristen

Publicerad 2017-06-06 17:24:02

Jag Okristen, tycker att de kristna ledarna borde gå ut i tidningarna Dagen och Världen I Dag för att klargöra om dom är för eller emot. Deras medlemmar borde ju veta hur de ska förhålla sig om de träffar på en flykting...
Kanske utanför ämnet:
När jag gick in på Dagen så föll min blick på en artikel om att en flaggstång med Pride flaggen hade blivit nedhuggen. Jag förstår inte hur en kristen tidning ens kan tycka att det är en nyhet.

Svar: Håller med!
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Zerotonin

Publicerad 2017-06-30 22:00:46

Har sett den filmsnutten innan och jag blir både förbannad och äcklad. Det är så fel på alla nivåer att man vet inte vad man ska ta vägen.

Svar: Håller med. Det är fel på alla nivåer och i detta fallet så perverst så man blir spyfärdig.
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Kannabis

Publicerad 2019-09-25 09:33:02

Svenska tjejer är riktigt äckliga och perversa men låssas vara feminister för sin "sociala status", vad de nu tror det är för något. Perverterade både i hjärnan och äckliga så man spyr. Hatar alla trångsynta perversa svenska bögjävlar och feminister.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik