Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Kommentarer

Postat av: Tony Malmqvist

Publicerad 2016-11-21 21:50:13

Starka ord.

Svar: Ja, Guds ord är starka ord. De är likt ett tveeggat svärd som skär genom märg och ben på dem som vill kännas vid sanningen, det vill säga på dem som vill kännas vid Guds ord vilket få kristna vill göra.
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Maria

Publicerad 2016-11-25 12:14:39

Hej, jag är så glad att jag fått med en del artiklar av A Svensson på min hemsida eftersom hans sida har försvunnit och varför vet jag ej. Det är verkligen sanningen i denna artikeln ochd et gör mig ont att människor är så fast och bundna! Det är svåra tider men man ser inte det. Människor behöver arbeta för Kristus i denna hemska värld. Människor behöver frälsning men vet inte om det. Sverige ligger illa till!
Gud ser och hör allt!
/Maria

Svar: Hej!
Allan Svensson hade väldigt många bra artiklar på sin hemsida. Bra att du har sparat en del.
experimentlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik