Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Ensamkommande vuxna barn från hela världen får efterlevande pensioner av den svenska pensionsmyndigheten

Publicerad 2016-08-01 13:44:00 i

Vi vet och har fått det bevisat för oss (gång på gång) att vuxna asylsökande (oftast män mellan 20 - 45 år) som kallar sig barn och som kommer till Sverige utan några giltiga identitetshandlingar, tar sig hit för att de i Sverige  erbjuds allt gratis. 
 
Att få "all inclusive" på asylboendena som kostar skattebetalarna 600.000 per barn (vuxen) och år är inte allt de erbjuds. De kan om de ljuger riktigt friskt (vilket de flesta gör för annars hade de inte anlänt utan giltiga identiteter) även få efterlevande pensioner om de påstår att deras föräldrar är döda.
 
Om och när det sedan visar sig att föräldrarna faktiskt är i livet och även de vill komma hit vilket de ensamkommande barnen vet (det är oftast släkten som har samlat ihop pengar för att skicka hit dem) då de har haft regelbunden kontakt med dem och andra släktingar via sina telefoner som de konstigt nog har fått med sig under den spekatakulära flykten), och att barnen har ljugit, så klassas de inte som kriminella. De ljugande barnen, får om de har blivit berättigade till en efterlevande pension på falska grunder, behålla denna samtidigt som hela familjen har rätt att ta sig hit som anhöriginvandrare.   
 
 
Vad kan man säga annat än att detta är riktigt makabert? Värre kommer det tyvärr att bli då de anställda inom de olika myndigheterna (pensionsmyndigheten, försäkringskasan, arbetsförmedlingen,socialtjänsten) har som uppdrag att inte ifrågasätta utan bara lyda order från högre ort. Precis som under nazityskland och med resultatet folkutrotning.
 

Kommentarer

Postat av: Athanasios

Publicerad 2016-08-01 19:42:52

Hej!

Tack för en otroligt bra och informativ blogg. Uppskattar allt du skriver om.

Har länge velat fråga dig vilken bibel man skall köpa, dvs en som inte är manipulerad av judarna eller andra satans hantlangare?

Tack på förhand för svar.

De bästa hälsningar

Athanasios

Svar: Hej och tack själv för uppmuntran. Jag använder bibeln 1917 års översättning..Det skall komma en reformationsbibel också (vet inte om den kommit ut ännu) som ska vara bra.
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Athanasios

Publicerad 2016-08-05 00:49:00

Hej igen!

Tack för svar. Anledningen till att jag frågar är att jag sett videoklipp där pastorer menar att bibeln manipulerats från de originaltexterna, att betydelsefulla ord har både bytts ut och uteslutits i kritiska stycken i bibeln, kanske främst i NT.

Egentligen borde min fråga till dig varit vilken bibel man som grek och därmed grekisk-ortodox skall köpa om man önskar en som inte satans sändebud manipulerat. Igår kväll googlade jag "illuminati i Sverige" och fick upp följande länk: https://www.youtube.com/watch?v=95QWGKQK46g

Vet ej om du sett den 3 timmar långa dokumentären, men i den välgjorda och förtroendeingivande filmen så beskriver de hur skriftlärda och präster flydde Konstantinopel runt 1500-talet när ottomanerna ockuperade staden. Med sig hade de grekiska originaltexterna för Nya Testamentet. Tror han hette Erasimus, han som fick uppdraget att översätta och dem och fräscha upp den gamla latinska översättningen, vilket han gjorde och fann en hel del som var intressant. Efter att ha sett den insåg jag att min fråga ej går att besvara, tyvärr.

Som grekiska ortodox har jag länge velat fråga dig vilken kyrka eller samfund du menar att man som svensk skall söka sig till? Även vilken kyrklig gren eller inriktning som du menar är den absolut rätta, och vad du anser om den grekiskortodoxa tolkningen av bibeln, dvs vårt sätt att se på kristenheten?

Innan jag glömmer måste jag få tacka dig från djupet av mitt hjärta för dina artiklar om förintelsen och vad och vilka som låg bakom kommunismen, och syftet med desamma.Artikeln: De falska judarna och deras eskalerande hat mot mänskligheten, är det bästa jag läst på länge! Du har verkligen öppnat mina ögon och kan med stor och evig tacksamhet säga att din blogg förändrat mig som människa och givit mig styrka att stå emot sionismem, homosexualismen, landsförrädarna. Dessutom bekänner jag Gud och Jesus på ett sätt jag tidigare aldrig anat att jag skulle göra. Tror att jag hade blivit både bitter och deprimerad om jag inte hittat din blogg. Har tidigare känt att inget står rätt till, och du har satt ord på de olika "delarna" förklarat dem och dessutom satt dem i sitt (större) sammanhang. Är så tacksam för det så jag ej beklä det i ord.

Beundrar hur upplyst du är och att du vågar skriva om judar och kyrkan och alla andra landsförrädare. Älskar din retorik. Alla svenskar, eller åtminstone vi som älskar Sverige, borde läsa din blogg. Känner mig som feg vekling i jämförelse med dig. Önskar att jag hade ditt mod att prata frispråkigt om sionism och förintelselögnen. Den bara MÅSTE spricka snart! Men i det åsiktsförtryckta Sverige får man man inte ens nämna förintelsen, om det inte handlar om judar som offer, förstås. Ännu mindre kan man ifrågasätta om den verkligen ägde rum.

Hoppas du inte läste en artikel idag om hur svenska kyrkans kommunikationschef tycker det är "uppviglande" att som kristen bära sitt kors, med anledning av en kampanj/upprop på Fejsbook att man stöd till den franska prästen som fick halsen avskuren av en islamist häromdagen. Så fort jag läste artikeln så kom jag att tänka på ett klipp jag nyligen sett där avslutningen varnar för när tiden kommer då Jesus inte längre är välkommen och att man skall fortast möjligt avvika därifrån eftersom den platsen/staden är förbannad/fördömd eftersom Jesus är förbjuden. klippet heter: OBAMA's Frightening words Confirm DIABOLIC NWO saying "It's Done" - 3rd Term/MARTIAL LAW: https://www.youtube.com/watch?v=ChzHqq9cSDE

De som lag upp klippet heter Thecontroversy7 och det kan vara värt att se andra klipp de lagt upp.

Beklagar om jag varit långrandig men har länge velat kontakta dig och uttrycka min beundran och framförallt tacka dig för upplysande artiklar, och ingångar till andra intressanta bloggar.

Slutligen undrar jag om det går att maila eller på andra sätt kontakta dig där det inte syns på din blogg, om man exempelvis har frågor man inte vill dela offentligt i bloggen?

Önskar dig allt gott och må Gud den allsmäktige ge oss styrka för det som komma

Svar: Hej Athanasios och tack för din långa kommentar samt för länkarna! Du frågar vilken kyrka eller samfund man skall söka sig till eller gå med i som kristen i Sverige idag. Jag föreslår att du läser denna artikel angående kyrkona och samfunden http://experimentlandet.blogg.se/2015/january/dags-att-dra-ut-fran-det-stora-babylon.html
experimentlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik