Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Folkmordspolitiken går in i en ny fas

Publicerad 2015-05-22 08:48:00 i Mångkultur,

Det är en kuslig tid vi lever i på många olika sätt. Orätten och orättfärdigheten frodas som aldrig förr och det är inte mycket som förvånar en längre. Den patologiska godheten slår ständigt nya rekord och det senaste är att Sverige skall låta våldsverkare, terrorister och mördare som slåss för IS i sina hemländer (pendlar fram och tillbaka mellan dessa och Sverige) få förtur till bostäder och arbeten/sysselsättning (om de inte har full sysselsättning med att ställa till elände) samtidigt som de förstås liksom alla andra som dimper ner på svensk mark skall få rätt till olika bidrag från det svenska socialförsäkringssystemet.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/starka-reaktioner-mot-stockholms-satsning-mot-extremister

Folkmordspolitiken tar med detta nya steg framåt och det blir mer och mer uppenbart för oss som har kvar förmågan att tänka att folkmordet på svenskarna och utplåningen av landet, går in i en ny fas.

Tidigare tog sig krigsförbrytare och massmördare in i landet med falska id handlingar (många gör så fortfarande då Sverige är en fristad för alla, även för grova brottslingar, som det är SYND om) men nu går det bra att berätta sanningen om sig själv och vad man pysslar med samt vad man har gjort sig skyldig till om man är terrorist och mördare, och som om inte det skulle vara nog, det ses som en merit.

När det ses som en merit att göra det onda och den som gör ont och orätt får privilegier som skötsamma och fredliga människor bara kan drömma om, har kabbalisterna, sionisterna och Satans synagoga nära nog nått sitt mål för Experimentlandet Sverige. Vi har tidigare skrivit om hur svenskarna under decenniernas gång har blivit indoktrinerade och sinnesmanipulerade av krafter som inte vill dem väl,

http://experimentlandet.blogg.se/2015/april/frankfurtsskolans-sataniska-rotter.html

http://experimentlandet.blogg.se/2014/september/sionisternas-och-kabbalisternas-makt-i-sverige.html

 http://experimentlandet.blogg.se/2014/november/den-verkliga-rasismen-och-dess-rotter.html  

men att lyckas med att få ett helt folk som inte lider av någon uppenbar kollektiv utvecklingsstörning eller av några andra märkbara psykiska åkommor, att vara drivande i ett (av de sionistiska/kabbalistiska frimurarkrafterna) sedan länge planerat folkmord där de själva och deras landsmän (släktingar, anhöriga, nära och kära) är offren, är något häpnadsväckande. Något som är nästintill omöjligt att förstå trots all indoktrinering.

De flesta verkar vara totalt omedvetna om att människor som inte vill dem väl byter ut dem mot andra folk och folkgrupper som tilldelas privilegier, förmåner och positiv särbehandling på deras bekostnad.

I en artikel publicerad på sajten ”Samtiden” skriver en kvinna, Nasrin Sjögren, som har persiska rötter om hur mycket hon har förlorat för att några som inte älskade hennes folk tog makten över deras land:

”Som barn till politiska flyktingar och på evig exil, efter att islam erövrade och kolonialiserade mitt modersland, har jag aldrig känt mig fullt ut hemmahörande någonstans på vår jord. Fast i ett livslångt mellanförskap har jag betraktat Sverige med den tacksamhet som den skeppsbrutne ser på den ö där hon sköljs i land av havets vågor. Detta är inte mitt land, men jag blev ögonblickligt förälskad i såväl dess natur och väderlek som dess folk och kultur.

Och lite längre ner i artikeln kan vi läsa:

Det är oerhört svårt att förklara för en utomstående hur det är att mista det språk som formade mina första ord, för att det inte ges några naturliga sammanhang där jag kan hålla mitt modersmål levande. Som en språkligt avgränsad demens. Likadant med smakerna jag växte upp med, som får nästan all annan mat att blekna till blott en nödens färdkost genom livet. Den persiska kulturen, musiken, naturen och gemenskapen… Så mycket jag har förlorat för att några som inte älskade mitt folk tog makten över vårt land”
 
http://samtiden.nu/15395/det-ar-hog-tid-for-ett-fredligt-uppror/

Om det är svårt för en persisk kvinna att förklara hur rotlösheten har tagit över i Sverige hur svårt är det då inte för en svensk kvinna (eller man) att förklara den rotlöshet och den massvåldtäkt som pågår på den svenska befolkningen och landet just nu och där barmhärtighet, kärlek och medmänsklighet har blivit lika med självutplåning, lika med att behöva betala för sin egen och för sitt eget folks undergång?

Som kristen har man en plikt att ta hand om främlingar men inte på bekostnad av sitt eget, sin familjs och sina landsmäns väl och ve. Gud kräver inte självutplåning. Att någon (eller som i detta fallet ett helt folk) skall utplåna sig självt (sina egna) för att andra folk (miljontals människor/folkgrupper från hela världen och med olika kulturer/religioner) skall få bättre ekonomi än vad de hade i sina hemländer.

Folkbytet eskalerar i snabb takt och de generösa bidragen, inte minst barnbidragen och flerbarntilläggen, uppmuntrar ett flitigt barnafödande. Människor som är oanställningsbara vid ankomsten till Sverige på grund av att de saknar utbildning (vissa är analfabeter) eller inte klarar av att anpassa sig till landets seder och bruk samt lagar, kan lugnt gå hemma i åratal och föda barn efter barn som skattebetalarna sedan tvingas försörja. De är garanterade livstidsförsörjning.

Samtidigt har de sataniska rörelserna med Frankfurtskolan i spetsen under decennier uppmuntrat aborter bland svenska kvinnor och gör så än idag. Att som svensk kvinna skaffa många barn och inte kunna försörja dessa är förknippat med skam men att som Somalisk kvinna komma hit med tre fyra barn och sedan föda ytterligare fyra eller fem, och att bara i barnbidrag samt flerbarnstillägg få ut långt över 10.000 kronor netto i månaden, är något helt naturligt.

Sedan tillkommer ytterligare bidrag vilket innebär att flerbarnsfamiljer från främmande länder kan komma upp i summor på långt över 40.000 kronor netto i månaden samtidigt som fattigpensionärer vilka har arbetat och betalat skatt hela livet i Sverige, blir vanvårdade på ålderdomshemmen, vräkta från sina bostäder (för att det ska ges plats åt ensamkommande ”barn” vuxna män med skägg och andra som det är synd om) och många gånger inte ens har råd med att hämta ut sina mediciner eller att gå till tandläkaren.

Det är denna slags kärlek och barmhärtighet (en politiskt korrekt kärlek och barmhärtighet) som hycklande kristna så gärna vill tro är från Gud men som är från Satan.

”Stackarna” som har valt att komma hit är det i alla lägen synd om, de är så snälla och rara och vill bara väl, och ännu mer synd är det om barnen och därför måste bidragen hagla över familjer som dessa. Alla har ju rätt att föda så många barn de vill (valfrihet) även om de inte har råd att försörja dem. Det är ju allas lika värde som gäller.  

På samma sätt borde alla också ha rätt att handla vad de vill även om de inte har råd att betala för det och med hänvisning till ”allas lika värde”.

I Sverige utgår man ifrån att alla som kommer hit har som avsikt att göra rätt för sig vilket vid otaliga tillfällen har visat sig vara fel genom alla bedrägerier, våldtäkter, åldringsrån, rån och andra brott som utlandsfödda står för och som media (sionistmedia) mörkar då de har ställt sig på förgörarnas sida. De som endast är ute efter att sko sig själva och sina närmaste kan i stort sett göra det ostört eller med hjälp av myndigheterna då dessa befinner sig i händerna på de krafter som önskar söndra, splittra och förgöra landet.

Följande artikel av Karl - Olov Arnstberg är hämtad från bloggen ”Mörkläggning” och den beskriver på ett mycket utförligt sätt hur man kan förgöra ett land UTAN KRIG.

”På en konferens i Washington om invandring och överbefolkning gjorde förre Coloradoguvernören Richard D. Lamm år 2005 reklam för en bok som kritiserade invandringen från Mexiko till USA, ”Mexifornia”, skriven av collegeprofessorn Victor Davis Hanson. Lamm beskrev i åtta punkter hur det skulle gå till att sänka USA. Det tog tre minuter. När han var klar spred sig en isande tystnad bland åhörarna. Han fick inga applåder. Inledningen lyder så här (min övers.):

Jag har en hemlig plan för att förgöra Amerika. Är du en av dem som anser att Amerika är för självbelåtet, för vitt, för självtillräckligt och för rikt så låt oss förstöra Amerika. Det är inte särskilt svårt. Historien visar att alla nationer är mer ömtåliga än medborgarna förstår. Ingen nation i historien har lyckats motstå tidens härjningar. Arnold Toynbee observerade att alla stora civilisationer stiger för att sedan gå under. Obducerar man dem visar deras historia att de alla begår självmord. Så här ser min plan ut.
Därefter följer de åtta punkterna, som finns både att lyssna till och att läsa på nätet.

Jag inspirerades och gjorde en liknande uppställning för Sveriges del, i 15 punkter:

1. Jag skulle tillsätta politiker som alltid riktade sig till medborgarna som individer. De skulle bygga upp ett finansiellt trygghetssystem som gjorde det möjligt för unga människor att kapa banden till sina familjer, gjorde ensamboende attraktivt och skilsmässor enkla. Systemet skulle också befria medelålders människor från att ta hand om sina åldrande föräldrar och anhöriga.
 
Barnen skulle genom förskolor och lång skolgång fostras till att vara lojala mot staten, inte mot landet. Jag skulle konsekvent kalla staten för ”samhället”. Jag skulle se till att de förstod att nationalism var fult och farligt. Denna samhällsordning skulle jag presentera med positiva begrepp som trygghet, välfärd och socialt skyddsnät. Invånarna skulle på så sätt förmås att, hellre än att bygga upp starka familjeband, relatera till, känna förtroende för och bli beroende av staten. Systemet skulle finansieras via skatter, dvs. medborgarna skulle själva få betala för detta.

2. Därefter jag skulle bygga upp ett stort och starkt nät av myndigheter som fostrade och    tog hand om medborgarna. Detta system skulle ha som mål att befria medborgarna från ansvar för sina egna handlingar. Varje gång en medborgare gjorde fel skulle detta, när det alls var möjligt, korrigeras utifrån axiomet att samhället på något sätt hade brustit i sin hantering.
 
Medborgarna skulle få vänja sig vid att rikta sig till myndigheterna för att få hjälp och stöd med att leva sina liv och på så sätt fostras in i rollen som ”samhällets barn”. Vissa kritiker har längre tillbaka kallat detta system för social ingenjörskonst. Jag skulle föra in ”omsorg”, som ett tydligare positivt begrepp. Svenska myndigheter skulle visa en långt gående omsorg om medborgarna, för att ytterligare binda dem till samhället.

Jag skulle se till att samhället försåg medborgarna med de nödvändiga bostäderna och via ett hyressystem tog betalt för dem. För de medborgare som ville bygga och äga sina egna bostäder skulle jag införa ett hårt bygglovssystem, som gjorde projektet dyrt och dessutom djävlades med dem så att så många som möjligt tappade lusten. För att ytterligare förebygga medborgarnas felsteg skulle jag komplettera landets lagar med ett informellt regleringssystem som jag skulle kalla för värdegrunden.
 
3. Jag skulle verka för att medborgarna blev mycket vaksamma på sina rättigheter och fokuserade på jämlikhet och rättvisa, i synnerhet mellan kvinnor och män. Jag skulle hävda att det var dags att förpassa det patriarkala samhället till historien. Med starka och självständiga kvinnors hjälp skulle jag se till att Sverige i samhällsbygget satsade på känslor istället för förstånd. Ambitionen skulle vara att göra Sverige gränslöst empatiskt. Eftersom medelålders män snarare litar till sitt intellekt än till sina känslor, gällde det att åstadkomma ett paradigmskifte.

Kärntruppen i samhällets uppbyggnad och vidmakthållande måste tvingas bort från sina maktpositioner och vilka skulle kunna genomföra det om inte de orättvist hanterade och förtryckta kvinnorna? Det skulle därför vara nödvändigt med turbofeminism. Den skulle saluföras så hårt och effektivt att alla landets ledande politiker oavsett kön kallade sig för feminister.

Jag skulle förklara att det för ett bättre och rättvisare samhälle var nödvändigt att de mer empatiska kvinnorna fick makten. Männen skulle tystas, alternativt skulle deras protester lämnas utan åtgärd. Jag skulle också införa kvotering i landets bolagsstyrelser. Bolaget som inte hade minst 40 procent kvinnor i styrelsen skulle försättas i konkurs.
 
4. Jag skulle se till att det vid högskolor och universitet infördes normkritik och en relativistisk syn på vad som är sanning. Studenterna och lärarna skulle läras inse att det inte finns oberoende sanningar. Vad som räknas som sanning beror på vem som saluför åsikten. Jag skulle förklara att hegemoni och sanning var ett begreppsligt tvillingpar. Strålkastarljuset skulle förflyttas till alla de minoriteter som tidigare varit förtryckta av majoriteten. In med kvinnorna istället för männen, givetvis. Ut med de tråkigt ”strejta” och in med de sexuella minoriteterna i form av bögar, lesbianer, transor och andra. In med prideparader! In med de religiösa i form av kristna minoriteter och muslimer.
 
In med landets egna minoriteter som samer, romer, judar, tornedalsfinnar etc. och kalla dem för ursprungsbefolkningar. Jag skulle påstå att de varit diskriminerade och kränkta under århundraden. In med minoritetsspråk. Det spelar inte så stor roll om det nästan inte finns några som talar dem, som sydsamiska och jiddisch. In med dem bara!

Rättvisefixeringen skulle kompletteras med ett kränkthetsperspektiv. In med minoriteters skyldighet att känna sig kränkta, med hets-mot-folkgrupp-lagar och diskrimineringsombudsmän, poster som företrädesvis skulle tillsättas med kvinnor. Och alla ”nysvenskar” måste lära sig att om de misslyckas med ett eller annat i det svenska samhället så beror det på att svenskarna diskriminerar dem.

5. Nu är det dags för den största av reformer, men jag skulle smyga in den så att ingen ens fattade att den ägde rum. In med det mångkulturella samhället. Jag skulle låta riksdagen rösta fram ett nytt slags samhälle som prioriterade mångfald och inte satte etniska svenskar i första rummet. Ett samhälle som genom kvoteringar och särskilda hänsyn förde fram minoriteterna och deras behov.

Jag skulle om och om igen upprepa att alla människor är lika mycket värda och att det är orättvist om människor som är födda och uppvuxna i andra länder inte får samma eller bättre villkor som infödda svenskar. Det är heller inte mer än rätt att de lockas hit och får kompensation för alla de historiska oförrätter de har blivit utsatta för. Jag skulle också göra det klart att anhöriga är välkomna. Har de inga pengar och misslyckas med att finna ett jobb, så skulle jag se till att skattebetalarna försörjde dem.
 
6. Jag skulle kalla den glesa skaran av protesterande medborgare för fascister, nazister, rasister, främlingsfientliga och islamofober. Så skulle jag ivra för ett orwellskt nyspråk. Illegala invandrare blir papperslösa flyktingar. Ja, alla som söker sig till Sverige blir flyktingar. Tiggande romer blir EU-migranter. Jag skulle förvirra den ursprungliga monoetniska majoritetsbefolkningen genom att också kalla alla nykomlingar för svenskar eller nysvenskar.
 
Om de kommer från Kina, Somalia eller Bangladesh, alla är de svenskar så fort de beviljats asyl. Särskilt svenska blir de när de beviljats medborgarskap, vilket bör ske så snart som möjligt. Jag skulle inte kräva någon prestation av dem, i form av språkprov eller kunskaper om Sverige.
 
7. Jag skulle upplysa de medborgare som var kritiskt inställda om att Sverige numera inte bara är ett mångkulturellt land utan också en humanitär stormakt. Det är nämligen vad man får om man gifter samman mångkultur med gränslös empati. Jag skulle införa politisk korrekthet som ett krav vid tillsättningen av statliga, kommunala och landstingstjänster. Eftersom Sverige blivit ett land som hyllar mångfald och gränslös empati, skulle jag markera att antalet asylsökande var ett bra mått på våra humanitära framgångar. Jag skulle acceptera dubbla medborgarskap.

8. Jag skulle inte tillåta begreppet massinvandring men jag skulle försvara fenomenet i sig, med motiveringen att invandring är lönsam därför att det har den ju tidigare visat sig vara. Jag skulle hävda att Sverige exempelvis är i stort behov av analfabeter från Somalia. Jag skulle påstå att massinvandringen också är nödvändig demografiskt, därför att svenskarna föder för få barn.

Jag skulle se till att kontrollerande myndigheter i humanismens namn gravt misskötte kontrollen av vilka som beviljades asyl. Också skurkar och terrorister måste få rätt att leva i ett välfärdssamhälle! Om muslimska terrorister återvänder till Sverige efter väl förrättat värv, skulle jag se till att de fick experthjälp och ekonomiskt stöd när de på nytt måste anpassa sig till samhället.
 
9. Jag skulle prioritera asylsökande som aldrig levt i en demokrati, är lågutbildade (helst analfabeter) och själva misslyckats med att bygga upp fungerande samhällen. Jag skulle hävda att det är viktigt att vi ger de svagaste, mest förtryckta och lidande människorna i världen en chans. På så sätt får vi ett nytt och vitalt skikt av en undre underklass.
 
10. Jag skulle kräva av svenskarna att vara gränslöst toleranta, samtidigt som jag ekonomiskt skulle ge möjlighet för migranterna att bygga upp etniska minoritetsstrukturer. Jag skulle stödja hemspråksundervisning, egna moskéer och kyrkor samt på alla sätt uppmuntra invandrarna till att minnas, bejaka och odla sina ursprungskulturer och tillhörigheter. Jag skulle säga att också deras historia tillhör det svenska kulturarvet.
 
11. Skolan skulle jag förstöra genom att ösa reformer över den och utsätta den för ständigt nya förändringar och läroplaner. Jag skulle kämpa mot betyg och hemläxor. Lärarna skulle få släpa efter i löneutvecklingen och jag skulle ta ifrån dem deras auktoritet och sanktionsmöjligheter mot elever som saboterar undervisningen. Deras klasser skulle ständigt fyllas på med ”nysvenska barn” som inte kan svenska och inte har förutsättningar för att hänga med i undervisningen.
 
12. När ändå en liten skara av kritiker protesterar – det blir inte så många eftersom förtroendet för staten är så stort och svenskarna endast agerar individuellt – skulle jag bygga upp system för repression och folkfostran. Jag skulle ge kontroll- och informationsorgan som Expo en schysst budget och instruera medierna, i synnerhet kvällspressen, att hålla vakt och skända de medborgare som visade sig oförmögna inte bara till att tänka korrekt utan också att hålla tungan rätt i mun.

Jag skulle kalla dem som inte förstått fördelarna med mångkultur för bondläppar och ”white trash”. Samtidigt skulle jag tala om hur berikande mångkulturen är genom alla de sorters mat och musik som Sverige får del av.
 
13. Jag skulle ge medierna tre uppgifter: 1. Slå larm om någon känd person gör eller säger något olämpligt med referens till mångkultur, massinvandring eller yttrandefrihet. 2. I konflikter mellan svenskar och invandrare, respektive mellan svenska myndigheter och invandrare, hävda alltid att det handlar om svenskarnas rasism och främlingsfientlighet. Invandrarna är alltid offer. 3. När ett avvisande eller en utvisning ska ske, visa alltid i teves nyhetsprogram hur sorgligt det är att dessa människor inte får stanna i Sverige. Helst ska skolbarn gråta och demonstrera för sina kamrater som riskerar att utvisas.

14. Jag skulle se till att inga etablerade förlag gav ut dissidentlitteratur. Om den kom ut på deras egna småförlag så skulle jag förhindra positiva recensioner. Sådan litteratur skulle inte köpas in av de offentliga biblioteken. Inga annonser i pressen skulle tillåtas. Det skulle bli en gemensam uppgift för alla goda krafter att skända dissidentförfattare, alternativt aldrig nämna dem, annat än om det var möjligt att påvisa deras rasismfascismnazismantisemitismfrämlingsfientlighetislamoafrofobi.
 
15. När jag lyckats förvandla Sverige till ett land utan bildningsideal och utan tillit mellan medborgarna, ett land med utbredd fattigdom, hög arbetslöshet, fortsatt höga skatter men usel välfärd, med många och svåra konflikter mellan svenskar och olika grupperingar, med muslimska terrordåd, med hög kriminalitet, ja då är processen fullbordad. Då är det dags för dig som varit lojal mot mig och min insats för Sverige att glädjas över resultatet. Torka krokodiltårarna. Ta ditt pick och pack och flytta till ett annat land, där du kan leva ett bättre liv. Kanske kan du också där vara behjälplig med den kreativa förstörelsen?

Tycker du att min plan är lite mossig, att mycket av det jag föreslår redan är genomfört? Jag kan bara svara: Jovisst är det så!

Läs hela artikeln här:

https://morklaggning.wordpress.com/2015/05/19/min-plan-for-att-forstora-sverige/#more-13281

Och se filmen om när mångkulturen anländer till det idylliska överklassområdet
“Saltsjöbaden” i Stockholm.
 

…………………………………………....

Kommentarer

Postat av: alert

Publicerad 2015-05-23 09:08:14

Sveriges regering hjälper ISIS!

ISIS smugglar terrorister via båtflyktingar och Danmark+Sverige ger IS bidrag

http://whitetv.se/sv/inget-fritt-medium-i-sverige/1235.html

Postat av: alert

Publicerad 2015-05-23 09:50:22

- eller är det skrämselpropaganda?
https://www.youtube.com/watch?v=pZ9VXxcKBe8

Svar: Vet inte. Ska kolla länken.
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Jan-Ola Gustafsson

Publicerad 2015-05-23 18:59:34

Svenskarna måste fortast möjligt börja använda sina egna hjärnor och omdömen och påverka sina valda ombud att utveckla landet istället för att rasera det välfärdsbygge som påbörjades för 60-70 år sedan men som
sedan 1970 talet stadigt vittrat sönder.
Googla på: Öppna hjärtan, Onda hjärnor, Dödens hav samt på: Det är hög tid för ett fredligt uppror. Båda artiklarna skrivna av den intelligenta iransk-svenska kvinnan Nasrin Sjögren som betydligt klarare än de flesta infödda svenskar ser och oroar sig för det sönderfall som drabbar vårt land och som går i allt snabbare takt. Läs artiklarna och diskutera dem med dina bekanta och försök att räta på ryggen och skapa en sådan opinion att rikspolitikerna börjar ta folkviljan på allvar. "All makt utgår från folket" heter ju de storvulna ord som ligger till grund för den "demokrati" som i dagens Sverige är ett stort skämt och inte alls stämmer med allmänhetens förväntningar. Idag bestämmer ett fåtal maktklickar, uppbackade av lydiga media
(som inte biter den hand som föder dem)
och det mesta av vad vi betraktat som goda system i vårt samhälle är numera bara spillror av vad de en gång var.
Vakna innan det är för sent. Det är ingen som är så blind som den som inte VILL se!

Svar: Det finns en länk till artikeln "Det är hög tid för ett fredligt uppror" i blogginlägget. Det tragiska är att en intelligent kvinna med rötter i Iran ska behöva skriva om det förfall som sker i Sverige och som infödda intelligenta svenskar (kvinnor och män) borde ha skrivit om för länge sedan.Jag tänker på vad Jesus säger "Det går inte att vara profet i sitt eget land/ på den plats där man bor" (detta är inte ordagrant citerat från bibeln). Nu är ju Nasrin Sjögren långt ifrån en profet men det verkar som om det generellt är mycket lättare för utlandsfödda att nå fram med budskap som svenskarna (om Sverige hade varit ett normalt land) borde ha kunnat föra fram utan att RASIST, antisemit och främlingsfientlighets anklagelserna, hade haglat.Att till exempel kalla iranier, irakier, kurder, somalier etcetera för rasister om de tar parti för Sverige och svenskarna är ju inget man gärna gör. Det är "pursvenskarna" (svenskar vars förfäder har levt i Sverige sedan generationer tillbaka) som är rasister. Dessa är ett hot mot den sionistiska (sataniska) makten då de kan hävda att de har rätt till landet och rätt att se till att Sverige som nation bevaras då deras förfäder har levt här så pass länge.Detta är et hot mot sionisterna/satanisterna och deras agenda för de vill upplösa och förstöra Sverige, göra landet oigenkännligt och på sikt krossa ALLA nationer. En nation (världsregering), ett språk, ett folk, en religion (se Illuminatis agenda) är vad de eftersträvar. Att kalla nationalister för ondskefulla rasister är nödvändigt för att kunna krossa nationalismen och svenskarnas rätt till sin nation, sitt land, sin religion, kultur, historia, seder och bruk för att kunna ta över det och införa det fullskaliga antikristliga systemet.
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Experimentlandet

Publicerad 2015-05-24 08:42:06

Hej! Angående IS/ISIS. Jag har tidigare skrivit om Dönmehe judar eller krypto judar som utåt sett är muslimer men som i själva verket är judar och tillhör Satans synagoga.

http://experimentlandet.blogg.se/2015/january/donmeh-judar-bakom-wahhabismen-och-is.html

http://experimentlandet.blogg.se/2015/january/donmeh-infiltration-i-sveriges-regering.html

Deras lärofader är en av kabbalismens moderna förgundsgestalter, Sabbatai Zevi (se artikeln Kabbalismens avkomlingar” här på bloggen) som konverterade till Islam men som behöll den lära som Isaac Ben Luria, han själv och Jakob Frank utformade och som går ut på att genom att uppmuntra ondskan, påskynda sin Messias ankomst.

Denna Messias kommer att vara Antikrist som bibeln, Uppenbarelseboken, berättar om. Dessa Satans hantlangare har för avsikt att starta ett tredje världskrig som kommer att stå mellan Israel och västvärlden (som är dess allierade) och den muslimska världen.

För att kunna göra det måste man piska upp ett hat mot Islam och mot muslimer.

Det är vad man sysslar med idag i Sverige och i övriga Europa. ISIS och alla muslimer som väller in i Europa där det saknas både arbeten och bostäder och av vilka många är oanställningsbara redan vid ankomst (på grund av klädsel eller psykiska/fysiska sjukdomar) och förmodligen aldrig kommer att få arbeten om inte samhället (staten) finansierar deras löner via skatten, medverkar till att sprida kaos och konflikter i samhället.

Grupper ställs mot grupper.

Frimuraren och satanisten Albert Pike förutspådde redan 1871 de två större krig som redan varit (första och andra världskriget) inklusive det tredje världskriget som skall bli det värsta av alla hitillsvarande krig.

ISIS ingår sålunda i sionisternas (kabbalisternas) plan för världsherravälde (man utnyttjar dem så länge de behövs). När dessa ISIS krigare har gjort sitt eller snarare gjort vad sionisterna förväntar sig att de skall göra (skapa kaos, söndring och splittring i nationerna) och de vägrar att vara lojala med sionisterna och deras agenda (en nation, ett språk, en religion som inte är Islam eller kristendom utan Satansdyrkan, Illuminatis agenda) så kommer de att likvideras.

De “vanliga” ISIS krigarna är nyttiga idioter (enligt sionisterna) som arbetar ihärdigt med att uppfylla sionisternas plan om världsherravälde.

De kan jämföras med de “vanliga” frimurarna (vilka utgör 95%) som tror sig arbeta för något gott och som till det yttre också gör detta (de arbetar med välgörenhet och självutveckling vilket låter bra) utan att veta vad de övre skikten inom frimureriet har för avsikter och planer för världen och vilken gud de dyrkar (de dyrkar Lucifer/Satan).

De “vanliga” frimurarna tror att de är med i en organisation som vilar på kristen grund men som i själva verket styrs av Satansdyrkare, förvisso är de bara 1-2% procent, men det räcker eftersom som de har pengar och makt och håller världsfrimureriet i ett järngrepp.

Postat av: curtolausson

Publicerad 2015-05-25 14:11:20

Ja detta är ju ETT sätt att beskriva. Ingår nog i genren "konspirationsteorier". Det är väl ok för den som väljer det. För min del utgår jag från bibeln. Börjar från första kap och sen fortsätter jag framåt. Allt började i Eden sk syndafallet. Där börjar min tolkning och resonemang, sen håller jag mig till det.

Svar: Hallå där, vad är det för konspirationsteorier du talar om?
experimentlandet.blogg.se

Postat av: alert

Publicerad 2015-05-26 08:10:13

Jan-Ola Gustavsson talar om att "påverka sina valda ombud att utveckla landet".

Men Bibeln talar om att världen går mot upplösning, att den gamla ska slitas ut - att allt går mot ökad laglöshet.

Vi kan inte vänta oss en bättre värld på denna jorden utan en allt mer satanisk.

Se upp för den kristendom som kallas DOMINIONISM! Den är från Satan och de falska kristna som tycker och tror de ska ta över världen innan Jesus kommer.

Postat av: Jan-Ola Gustafsson

Publicerad 2015-05-26 09:06:01

Sign curtolausson och många andra kanske ska ge akt på tidstecknen samtidigt som de läser Bibeln.
Det judiska folket har hur man än resonerar en märklig roll i historien. Redan Jesus hade sina motståndare bland det politisk/religiösa judiska ledarskapet i sin samtid.
Sanning som är fördold brukar förr eller senare krypa fram. Så sker även med de händelser som skedde för många årtionden sedan och skapade det kaos som vi fortfarande lever i, nämligen andra världskriget.
Ni som vill skaffa kunskap, läs den kristne judiske författaren Henry Makows artikel på wwww.henrymakow.com/002030.html och ta till er informationen. Fortsätt sedan med en annan uppföljare, wwww.rense.com/general82/nzzi.htm
Jag har själv en bok som omnämns i artiklarna, den om Hitlers judiska soldater - även på generalsnivå -
som i mycket stort antal tjänstgjorde i den nazityska krigsmakten och ofta dekorerades som hjältar.
På ett kristet bokmärke i min barndom stod det:
Läs - Bed - Lär! Det kan vara en bra metod att skaffa kunskap om den tid vi lever i och om vad som format denna tid.
Glöm inte att "Det finns ingen som är så blind som den som Inte VILL se". Och sen gäller också att
SANNINGEN SKA GÖRA ER FRIA. Lycka till och glöm inte att man har ansvar att sprida kunskap vidare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik