Laglöshetens hemlighet

Här publiceras politiskt inkorrekta texter ur ett kristet perspektiv

Bortskämda ensamkommande "flykting" barn

Publicerad 2015-05-02 07:42:00 i Mångkultur,

Denna artikel är hämtad från ”Fria tider” och beskriver den totalhavererade flyktingindustrin och hur unga män som kallas barn ljuger om sin ålder, sin bakgrund och om att de är fattiga. Om dessa unga män kan ljuga och manipulera sin omgivning på ett så utstuderat sätt vad kan då inte äldre och mer erfarna samt skrupelfria asylanter vara kapabla till när det gäller lögner? Allt för att de själva och hela släkten skall få ett behagligt liv i bidragslandet Sverige.   

”De är inga barn, de är bortskämda unga män”

Annika arbetar sedan två år tillbaka som god man åt ”ensamkommande flyktingbarn”. Erfarenheterna hon skaffat sig som god man har gjort henne mycket skeptisk till hela flyktingindustrin, och hon vill nu dela med sig av sina upplevelser. – Det känns som att det är min plikt att berätta hur det verkligen ligger till, säger hon.

Annika, som är i 50-årsåldern och egentligen heter något annat, vill vara anonym. Hon förklarar att hon behöver pengarna som godmanskapet ger. Som ensamstående med två barn och utan heltidsarbete, är ersättningen för hennes godmanskap det enda som får familjeekonomin att gå runt. Nya Tider har kontrollerat Annikas identitet och att hon mycket riktigt har uppdrag från överförmyndarnämnden i en svensk kommun som god man åt ”ensamkommande flyktingbarn”. I övrigt låter vi hennes berättelse tala för sig själv.

– Ja, jag jobbar alltså med ”stackars fattiga flyktingbarn”, inom citationstecken, säger Annika när vi träffar henne i köket hemma hos hennes syster.

– När jag började med det här för två år sedan tyckte jag ju synd om alla flyktingarna, allra mest synd om barnen som flyr från krig och allt det där. Sedan började jag som god man och fick inblick i hur de fungerar, hur de är. Alla lögner, otacksamheten. Numera prenumererar jag på Nya Tider och röstar på Sverigedemokraterna, det säger väl allt, skrattar Annika.

Det Annika reagerade mot var dels hur de ”ensamkommande flyktingbarnen” – i verkligheten oftast unga män – själva ljuger och manipulerar systemet, dels att svenska myndigheter är så naiva i sina kontakter med dem.

– Jag gillar inte oärlighet, och nästan alla ljuger. De ljuger om sin ålder, de ljuger om sin bakgrund, de ljuger om att de är fattiga.

– Jag gissar att 90 eller 95 procent av dem jag träffat ute på boendena är äldre än 18. Ofta betydligt äldre. Jag minns att jag en gång kom in på ett boende och spontant utbrast: ”Oj, ett barn!” Det slank bara ur mig, och personalen skrattade och sade ”ja, titta, ett barn”. Där satt en liten kille på kanske 12-13 år vid en dator. Det är enda gången jag sett någon på ett boende som jag är säker på att han verkligen är ett barn. Sedan finns det ju några som troligtvis är 16-17 som de påstår sig vara, men det är ett fåtal. Det är unga män som sitter på de här boendena. Sällan flickor, och sällan barn.

Läs fortsättningen på artikeln här och glöm för allt i världen inte att ta några djupa andetag innan ni läser om åldersbestämningen av "den lille" Ahmed:

http://www.nyatider.nu/de-ar-inga-barn-de-ar-bortskamda-unga-man/

Kommentarer

Postat av: alert

Publicerad 2015-05-03 07:26:24

Sinnesjuka Sverige!

Och här:

http://swedenreport.org/2015/04/17/swedish-discrimination/

Svar: Ja, Sverige har blivit ett dårhus fullt med patologiskt goda individer som är så hjärntvättade och sinnesmanipulerade/sinnessjuka så att de tillåter alla, som vill och kan ta sig hit, att få livstidsförsörjning och en behaglig (ofta arbetsfri) tillvaro samtidigt som de utplånar sig själva och sitt folk..
experimentlandet.blogg.se

Postat av: Jan-Ola Gustafsson

Publicerad 2015-05-05 23:02:41

Att vi nu lever i ett modernt dårhus, ett beteendevetenskapligt experiment för att
få en hel befolkning att själv välkomna den diktatur som smyger sig på landet har beskrivits på ett bra sätt av den kristne poeten Sven-Erik Sköld. Så här kärnfullt formulerar han det: -"Hotet mot Sverige är Sveriges ledande politiker och Guds folks ohörsamhet!" Sprid gärna detta till alla dem som kallar sig "kristna" men inte agerar med den frimodighet som borde vara självklar för en sådan.

Svar: Tack för dom orden! Så tänker jag också och det gör verkligen ont i mig (samtidigt som jag blir både arg och besviken, en massa blandade känslor) när jag ser och hör alla naiva kristna som bara vill vara så goda och barmhärtiga och tror sig vara det. De fattar inte att de öppnar dörren för Satan.

Hur skall man få dem att fatta att kristen kärlek och barmhärtighet inte handlar om att försörja hitresta icke troende vuxna människor som dessutom är världens barn (om de inte vänder om och kommer till tro), vissa även antikrister (de erkänner inte Kristus som Messias och Guds son) på livstid?

Den barmhärtiga samariten bad värdshusägaren att ta hand om och betala för den misshandlade mannen (han som blev misshandlad av rövare i bibeln) tills han blev frisk. Han sa inte "betala för honom resten av livet och låt honom bo på värdshuset så skickar jag pengar så länge han lever". Inte heller sa han "om han skaffar fru och barn så skickar jag pengar till dem också så länge de lever". Sådan barmhärtighet/kärlek (som inte är kärlek) var det inte frågan om.

Kom tillbaka snart Jesus!
experimentlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
FWT Homepage Translator

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Creeper MediaCreeper Politik